Κεντρικά Βριλήσσια : Το πρόγραμμα έργων της νέας 4ετίας

Στην ομιλία του (καφενείο Μπινιάρη 18/03/2019) ο Αργύρης Ντινόπουλος εξήγγειλε τα παρακάτω έργα και παρεμβάσεις για τα κεντρικά Βριλήσσια (από την οδό Κύπρου μέχρι την Αττική Οδό)

Εκτός από την αναμόρφωση της πλατείας Αναλήψεως και όλη η περιοχή των Βριλησσίων από την οδό Κύπρου μέχρι την Αττική Οδό πρέπει να αλλάξει όψη.

Πρώτα από όλα πρέπει να ενισχυθεί η δύναμη του αστυνομικού τμήματος.

Γιατί η ασφάλεια είναι αυτή που καθορίζει την καθημερινότητά μας.

Και την ενίσχυση του αστυνομικού τμήματος μπορώ να την εγγυηθώ.

Με άμεση παρέμβασή μου στον νέο υπουργό προστασίας του πολίτη.

Αμέσως μετά  πρέπει και στα κεντρικά Βριλήσσια να φτιαχτούνε κανονικά πεζοδρόμια.

Να βελτιωθεί ο δημοτικός φωτισμός.

Να γίνουν αναπλάσεις σε γειτονιές με συντηρήσεις εγκαταλειμμένων κοινόχρηστων χώρων ώστε να ενισχυθεί η εικόνα προαστίου των Βριλησσίων.

Να ενισχυθούν οι μετακινήσεις με ποδήλατα και ηλεκτροκίνητα δίτροχα όπως γίνεται σε πολλούς ευρωπαϊκούς δήμους.

Να σβηστούν υβριστικές κακογραφίες από τους τοίχους.

Να επαναλειτουργήσει η υπηρεσία οδοκαθαρισμού

Να ενισχυθεί η νέα αγορά που διαμορφώνεται στην οδό Κύπρου χάρη στην ιδιωτική πρωτοβουλία.

Αλλά και να διατηρηθεί η παραδοσιακή αγορά της οδού Γράμμου και της λεωφόρου Πεντέλης.

Να επαναλειτουργήσει το δεύτερο ΚΑΠΗ στα κεντρικά Βριλήσσια.

Να υπάρξει δημιουργική συνεργασία με την εκκλησία.

Να γίνουνε παρεμβάσεις σε δρόμους με αυξημένη κυκλοφορία.

Αλλά με πραγματικά έργα!

Όπως η δημιουργία οδών ήπιας κυκλοφορίας που αποτρέπουν την διαμπερή κίνηση των αυτοκινήτων.

Να επαναλειτουργήσει άμεσα η δημοτική συγκοινωνία.

Ώστε να αποτραπεί η χρήση των αυτοκινήτων.

Ειδικά για τις μετακινήσεις προς τον σταθμό του μετρό.

Και επειδή αυτά τα αυτοκίνητα διέρχονται υποχρεωτικά από τους δρόμους των κεντρικών Βριλησσίων, η δημοτική συγκοινωνία συμβάλλει αποτελεσματικά στην μείωση της διαμπερούς κυκλοφορίας.

Πρόκειται για ουσιαστικά έργα και υπηρεσίες που ωφελούν το σύνολο της τοπικής κοινωνίας αφού η ωφέλεια διαχέεται προς όλους.

Το αντίθετο, δηλαδή, από τις αποσπασματικές μονοδρομήσεις και αντιδρομήσεις που ωφελούν τους κατοίκους του ενός δρόμου και επιβαρύνουν τους κατοίκους του γειτονικού δρόμου.

Γιατί είναι εύκολο να αλλάζεις σήματα οδικής κυκλοφορίας ασκώντας μικροπολιτική.

Αλλά είναι πολύ πιο υπεύθυνο να δρομολογήσεις δημοτική συγκοινωνία ευρωπαϊκών προδιαγραφών, όπως αυτή που λειτούργησε το 2004 μεταφέροντας 30.000 επιβάτες τον μήνα.

Δυστυχώς οι επόμενες διοικήσεις την κατάργησαν, δηλαδή στέρησαν από τους βριλησσιώτες μια πολύτιμη υπηρεσία με ευεργετικές συνέπειες στην καθημερινότητά τους, αλλά και στο αστικό και φυσικό περιβάλλον.

Γι’ αυτό η νέα Άνοιξη, αυτή του 2020 πρέπει να βρει τα Βριλήσσια με μια αξιόπιστη και ελκυστική δημοτική συγκοινωνία που να μεταφέρει τους δημότες στον σταθμό του μετρό.