Βασίλης Βήττος: «Υπό συνθήκες ασφυξίας λειτουργούν τα νηπιαγωγεία του Δήμου»

Βασίλης Βήττος δημοτικός σύμβουλος, επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης Βριλησσίων

Επιστολή προς τον δήμαρχο Βριλησσίων Ξένο Μανιατογιάννη με μια σειρά από ερωτήματα που αφορούν τη δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή απέστειλε ο επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης Βριλησσίων Βασίλης Βήττος, ο οποίος χαρακτηριστικά αναφέρει ότι τα νηπιαγωγεία του Δήμου «λειτουργούν υπό συνθήκες ασφυξίας».

Αναλυτικά, η επιστολή αναφέρει:

«Κύριε δήμαρχε,

Όπως είναι γνωστό η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ θέσπισε την «δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή» με πρόβλεψη μηδενικού κόστους για τον κρατικό προϋπολογισμό. Ταυτόχρονα η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ με την απαράδεκτη νομοθετική παρέμβαση (νόμος 4610/2019-ΦΕΚ A.70/07.05.2019) προώθησε τη μαζική τοποθέτηση προκατασκευασμένων αιθουσών νηπιαγωγείων σε σχολικές αυλές, για να μη μιλήσουμε για τις τεράστιες ανάγκες σε εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό που άφησε ακάλυπτες.

Τη σκυτάλη πήρε η ΝΔ, συνεχίζοντας τις «εξαιρέσεις» Δήμων από τη δήθεν υποχρεωτική προσχολική αγωγή και τη γενικότερη αντιδραστική κατρακύλα της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο ΣΥΡΙΖΑ αύξησε τον κατώτερο αριθμό παιδιών για την λειτουργία τμήματος νηπιαγωγείου από τα 7 στα 14 και τώρα η ΝΔ το πάει 15 και αυτό εν μέσω πανδημίας. Είναι γνωστές οι συνθήκες ασφυξίας υπό τις οποίες λειτουργούν τα νηπιαγωγεία του Δήμου μας, οι απαράδεκτες «προσωρινές» λύσεις που επέβαλλαν οι δημοτικές Αρχές – πρώην και νυν – παγιοποιούνται, η απουσία οποιουδήποτε σχεδίου για ανεύρεση χώρων και διεκδίκηση ανέγερσης νέων σύγχρονων κτιρίων.

Σας ρωτάμε:

-Ποια είναι η χωρητικότητα σε νήπια των νηπιαγωγείων του δήμου μας;

-Πόσα νήπια εγγράφηκαν συνολικά; -Πόσα από αυτά θα μετακινηθούν σε άλλο νηπιαγωγείο, από αυτό που εγγράφηκαν;

-Ποιος είναι ο αριθμός των τμημάτων των νηπιαγωγείων και ποια η δύναμη τους (αριθμό νηπίων κατά τμήμα);

-Ποιος είναι ο αριθμός των παιδαγωγών και του βοηθητικού προσωπικού με μόνιμη σχέση εργασίας;

-Τι ενέργειες έχει κάνει ο Δήμος, για να αντιμετωπίσει τις ανάγκες σε σχολική στέγη και τι σχέδιο υπάρχει για να αντικατασταθούν οι απαράδεκτες «προσωρινές» και ακατάλληλες λύσεις για την εφαρμογή της δίχρονης προσχολικής αγωγής»;